/
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

بازدید مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران از فرآیند ارزیابی و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران از فرآیند ارزیابی و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در مجتمع آموزش فنون شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اهواز بازدید به عمل آورد.
کد خبر : ۵۶۴۲۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این شرکت ، در این بازدید که با حضور مدیر عامل ، سرپرست حراست و رئیس روابط عمومی  انجام شد، دکتر حمید رضا گلپایگانی ضمن گفت و گو با پذیرفته شدگان، از کار گروه های تخصصی و روانشناختی مرتبط دیدن کرد. 

نساج مدیر منابع انسانی نیز در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی و تشکر از مساعدت های مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس محترم مجتمع آموزش و فنون در راستای تحقق این مهم، گفت: کار گروه های فنی تشکیل شده در این ارتباط شامل ۹ کارگروه مهندسی نفت، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، شیمی، مهندسی برق _ قدرت، مدیریت صنعتی / بازرگانی، مهندسی صنایع، مهندسی بازرسی فنی و مهندسی عمران به همراه کارگروه روانشناختی می باشد. 

وی افزود: ارزیابی و مصاحبه ۶۲۷ نفر از پذیرفته شدگان معرفی شده در مدت ۲۰ روز کاری (چهار هفته) از تاریخ ۱۴ مردادماه لغایت هشتم شهریورماه صورت می پذیرد و تاکنون اقدامات لازم به منظور ارزیابی و مصاحبه ۳۶۰ نفر معادل ۵۷ درصد از پذیرفته شدگان انجام گردیده است.

نساج اظهار کرد: با توجه به تاکید  دکتر گلپایگانی جهت برگزاری هر چه بهتر جلسات ارزیابی و مصاحبه، خدمات رفاهی مورد نیاز شامل ایاب و ذهاب به مجتمع آموزش و فنون از محل شرکت ملی حفاری ایران، پذیرایی در زمان ورود، ایجاد محل استراحت، نمایش فیلم های مستند از فعالیت های عملیاتی شرکت، اسکان موقت جهت غیر بومی ها، ایستگاه راهنمایی معرفی شدگان و صرف ناهار برای پذیرفته شدگان در نظر گرفته شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر