/
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

تداوم تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان منطقه عملیاتی خارگ در گرمای خرماپزان جنوب

در حالی که دمای هوا در جنوب کشور این روزها به حد خرماپزان رسیده است، بسیاری از کارکنان و تلاشگران خستگی‌ناپذیر شرکت نفت فلات قاره ایران، به‌ویژه همکاران واحد تعمیرات مکانیک منطقه عملیاتی خارگ در نبرد با آفتاب سوزان و گرمای جانکاه تابستان در دل کارخانجات خشکی ابوذر و فروزان در حال انجام تعمیرات چندین دستگاه مبدل حرارتی و سایر تجهیزات مرتبط هستند تا جریان تولید نفت و گاز از این مجتمع‌ها تداوم یابد.
کد خبر : ۵۶۴۵۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، ده‌ها نفر از کارکنان واحد تعمیرات مکانیک منطقه شامل کارگاه‌های مرکزی، نقلیه سنگین و سبک، جوشکاری و کارگاه مخازن با مشارکت خدمات کالا با وجود گرمای طاقت‌فرسا و رطوبت بالای 90 درصد، در مجاور تجهیزاتی که خود تولید‌کننده گرما هستند بدون وقفه کار را به پیش می‌برند.

کارکنان مکانیک، عملیات تعمیرات مبدل‌های بنک A  1 و 2 ابوذر را با موفقیت و طبق برنامه‌ریزی به پایان رسانده و این مبدل‌ها در سرویس قرار گرفتند.

کار بر روی مبدل‌های 13 و 14 بنک B ابوذر نیز با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در جریان است و گروه دوم بر روی مبدل‌های بنک A فروزان کار را به پیش می‌برند.

در شرایط تحریم کارکنان بخش دریایی صنعت نفت در تلاشند تا با تولید از میدان‌های نفتی و گازی به‌ویژه میدان‌های مشترک و صیانت از این ثروت خدادادی پرچم پرافتخار کشور عزیزمان بر فراز خلیج‌فارس در اهتزاز بماند.

عزم و اراده کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران در پیشبرد اهداف سازمان در همه بخش‌های خشکی و دریا ستودنی است و بدون تردید بالندگی امروز شرکت نفت فلات قاره ایران مرهون تلاش‌های بی‌امان افرادی است که گرما، آفتاب سوزان و شرجی هوا هیچ‌گاه مانع انجام رسالت آنها در تولید نفت و گاز و حرکت چرخ‌های اقتصادی کشور نخواهد شد.

می‌توان عنوان کرد که عشق و ازخودگذشتگی کارکنان صنعت نفت ایران از قلب سکوهای نفتی و جزایر خلیج‌فارس نمود پیدا کرده است و شرکت نفت فلات قاره ایران به وجود چنین مهندسان، متخصصان و کارگران توانمندی به خود می‌بالد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر