/
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

اقدام ویژه پتروشیمی مارون در عرصه مشتری‌مداری/ پتروشیمی مارون نخستین همایش ارتباط با مشتریان را برگزار کرد

در راستای توجه به نیاز جامعه هدف و سلایق مشتریان، شرکت پتروشیمی مارون صبح امروز(8 مهر 1402) نخستین همایش ارتباط با مشتریان را برگزار کرد.
کد خبر : ۵۷۱۳۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی مارون صبح امروز(8 مهر 1402) نخستین همایش ارتباط با مشتریان این پتروشیمی برگزار شد.

بدون شک توجه به نیازها، دغدغه‌ها، مسائل، مشکلات و حتی سلایق مشتریان در همه صنف‌ها اهمیت زیادی دارد و این موضوع در صنعت پتروشیمی نیز از اهمیت دوچندانی برخوردار است. در راستای تعاملات سازنده و ارتباط بیشتر بین مشتریان و پتروشیمی مارون به عنوان یکی از بزرگ‎ترین و مهمترین پتروشیمی ایران، اولین همایش مشتریان پتروشیمی مارون با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

توجه به حقوق مصرف کننده و مد نظر قرار دادن اصول مشتری‌مداری از رویکردهای اصلی پتروشیمی مارون به شمار می‌رود.  

ارتباط بیشتر با مشتریان، آگاهی از دغدغه‌ها، دیدگاهها و مسائل و مشکلات مشتریان از اهداف این همایش عنوان شده است.    

با توجه به حضور مدیران ارشد پتروشیمی مارون در این همایش، مشتریان بدون واسطه یشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

افزایش کیفیت محصولات و آنالیز آزمایشگاهی محصولات تحویلی، ارتقاء بسته‌بندی محصولات، افزایش سرعت در بارگیری محصولات، تحویل به موقع کالا از زمان اعلام درخواست، دقت در بارگیری، سرعت در بررسی شکایات احتمالی مشتریان و رفع مشکلات موجود از جمله موضوعاتی بود که در این همایش توسط مشتریان مطرح شد.

همچنین تعدادی از مشتریان بر تولید گریدهای جدید در پتروشیمی مارون تاکید داشتند و از مسئولان این شرکت خواستند درخواست‌های جدید بررسی شود.

توجه به نیاز بازار داخلی و مشتریان بین المللی نیز از رویکردهای اصلی پتروشیمی مارون است و این پتروشیمی سعی می‎کند بر اساس نقشه راه تعریف شده به همه نیازهای داخلی و بین‌المللی پاسخ مثبت دهد.

در این همایش صمیمی مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف پتروشیمی مارون پس از شنیدن نظرات و دیدگاههای مشتریان، به تک تک موارد مطرح شده پاسخ دادند.

پتروشیمی مارون قصد دارد با تداوم برگزاری چنین همایشهایی، ضمن دریافت نظرات مشتریان، گام بلندی در راستای توسعه فرهنگ مشتری مداری، احترام به سلیقه مشتریان داخلی و خارجی و توجه به حقوق مصرف‌کنندگان بردارد.

در پایان این همایش، مشتریان شرکت پتروشیمی مارون ضمن قدردانی از مدیران شرکت بابت برگزاری این همایش، خواستار برپایی سالیانه این نشست شدند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر