/
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در پی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه

در پی جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بمباران یکی از بیمارستان‌های غزه که به شهادت و زخمی شدن بیش از ۱۰۰۰ انسان مظلوم و بی‌گناه منجر شد، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر : ۵۷۴۷۶

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، متن پیام دکتر علیرضا مهدی‌زاده به شرح زیر است:
جنایت فجیع رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از مردم بی‌گناه غزه شده است را تسلیت عرض می‌نمایم.
این فاجعه غم‌انگیز و دردناک که در آن بیماران و مردم بی‌پناه غزه، مظلومانه و بدون هیچ گناهی در خون خود غلطیدند، قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده و آکنده از غم و اندوه می‌کند.
این جنایت در ادامه جنایت‌های قبلی از زمان تاسیس این رژیم کودک‌کش و غاصب است که در طول سالیان اشغالگری انجام شده و چهره حقیقی و جنایتکارانه این رژیم و حامی شیطانی آن را نشان می‌دهد.
هدف قرار دادن کودکان، زنان و افراد بی‌دفاع و بی‌سلاح، مصداق بارز جنایت بشری و ضد ارزش‌های انسانی است و محکوم نمودن آن از سوی همه دولت‌ها و انسان‌های آزاده جهان ضروری است.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان شریف شرکت نفت فلات قاره ایران، این فاجعه مصیبت‌بار را به همه مسلمانان جهان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه غم‌انگیز مسالت می‌کنم.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر