/
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
مهندس محمدرضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند در گفتگو با نبض نفت خبر داد:

تبدیل وضعیت برخی از نیروهای متخصص بعد از اصلاح ساختار سازمانی در پتروشیمی اروند

مهندس کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند از تبدیل وضعیت برخی از نیروهای متخصص بعد از اصلاح ساختار سازمانی در این مجتمع خبر داد و تاکید کرد در پتروشیمی اروند هیچ گونه تبعیضی بین پرسنل وجود ندارد.
..
کد خبر : ۵۸۳۸۹

مهندس محمدرضا کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت در خصوص وضعیت نیروی انسانی در این مجتمع پتروشیمی گفت: در پتروشیمی اروند 1800 نیرو داریم که حدود 900 نفر از نیروها با خود پتروشیمی قرارداد دارند و 900 نفر هم نیروهای پیمانکاری هستند. خیلی وقت‌ها فراموش می‎کنم که از این 1800 نفر چند نفر رسمی، پیمانی و قراردادی و پیمانکاری هستند چرا که از نظر ما همه نیروها یکی هستند.

کریمی افزود: در حال حاضر در پتروشیمی اروند مدیری داریم که نوع استخدام وی ارکان ثالث است و برای ارتقاء شغلی و انتخاب مدیران هیچ کاری به نوع قرارداد نداریم. شایسته‎سالاری اولویت اول ما در انتصاب‌ها می‎باشد.

مدیر عامل پتروشیمی اروند در خصوص وضعیت حقوق و مزایا و برخی تبعیض‌هایی که بین نیروهای رسمی و پیمانی و ارکان ثالث در برخی مجموعه‌ها وجود دارد گفت: با توجه به اینکه ما طرح طبقه‌بندی مشاغل را به صورت کامل اجرایی کرده‌ایم عملاً حقوق و مزایای کارکنان خیلی تفاوتی با هم ندارد. عملا تبعیضی بین نیروها وجود ندارد. کسی که سابقه کار بیشتری داشته باشد حقوق بیشتری می‎گیرد. ما در پتروشیمی اروند چهارP  که در حقوق و مزایا موثر هستند را به صورت کامل اجرایی می‎کنیم.

کارگر کف سایت ما با رئیس مجتمع که بالاترین مقام بعد از مدیرعامل است حقوق خود را در یک روز، یک ساعت و یک دقیقه دریافت می‎کند

 کریمی در ادامه اظهار داشت: ما در پتروشیمی اروند  چهار P را به صورت کامل رعایت می‌کنیم و فارغ از اینکه نوع استخدام نیروها چگونه باشد سعی می‎کنیم پرداخت‌ها را به موقع انجام دهیم. کارگر کف سایت ما با رئیس مجتمع که بالاترین مقام بعد از مدیرعامل است حقوق خود را در یک روز، یک ساعت و یک دقیقه دریافت می‎کند. مدیرعامل پتروشیمی اروند تاکید کرد که همه تسهیلات برای همه کارکنان است و ارائه تسهیلات ارتباطی به نوع قرارداد کاری ندارد. وی در این خصوص گفت:  همه تسهیلات موجود در پتروشیمی اروند برای همه کارکنان است و ما معتقد هستیم این تسهیلات از جمله وام، تورهای مسافرتی و ... باید برای همه کارکنان یکسان باشد.

تبدیل وضعیت برخی از نیروهای متخصص بعد از اصلاح ساختار سازمانی

کریمی از تغییر نوع قرارداد برخی از پرسنل این شرکت بعد از اصلاح ساختار سازمانی خبر داد و گفت: با پیگیری‎هایی که از طریق مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس داشته‌ایم تلاش کرده‌ایم که یک ساختار سازمانی منسجمی داشته باشیم به گونه‎ای که بتوانیم همه نیروهای متخصص را در پست‌های کلیدی بگنجانیم فارغ از اینکه چه نوع استخدامی داشته باشند. تلاش می‎کنیم که بعد از منسجم کردن ساختار سازمانی، نیروهایی که دارای تخصص هستند و در پست‌های تعریف شده قرار گرفته‎اند را به صورت قرارداد مستقیم دربیاوریم.

به نیروی انسانی احترام بگذاریم احترام برمی‎گردد

مدیرعامل پتروشیمی اروند در بخش دیگری از گفتگوی خود با پایگاه خبری نبض نفت به رویکرد دکتر علی عسکری به عنوان مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در خصوص نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: عدالت‌محوری و عدم تبعیض یکی از شعارهای اصلی دکتر علی عسکری در هلدینگ خلیج فارس است و و ما هم سعی می‌کنیم عدالت را در بین پرسنل اجرایی کنیم. تاکید دکتر علی عسکری این است که به همه نیروها احترام بگذارید چون احترام برمی‌گردد. همیشه سعی می‌کنیم که کرامت نیروی انسانی را به طور کامل مراعات و حفظ کنیم.  

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر