/
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

بازدید مشاور زنان و خانواده وزارت نفت از منطقه عملیاتی بهرگان، سکوی سروش و پایانه خلیج‌فارس

مشاور زنان و امور خانواده وزیر نفت و هیات همراه از منطقه عملیاتی بهرگان، سکوی سروش و پایانه شناور خلیج‌فارس بازدید کردند.
کد خبر : ۵۹۴۸۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، سرکارخانم مریم مقدسی به همراه سرکارخانم تندگویان مشاور مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در امور زنان و خانواده و ... در این بازدید در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات کارکنان این شرکت در مناطق عملیاتی و سکوهای بهره‌برداری قرار گرفته و از نزدیک با کارکنان به گفت‌وگو پرداختند.
این گروه در ابتدا وارد سکوی سروش شده و مورد استقبال مهندس علیرضا نظامیان معاون این سکو قرار گرفتند. در ادامه در جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد مهندس نظامیان در زمینه اقدامات و فعالیت‌های همکاران سکوی سروش به‌ویژه تعمیرات اساسی توربین‌های این سکو توضیحات لازم را ارائه داد. سپس 3 نفر از کارکنان سکوی سروش به نمایندگی از سایر کارکنان مشکلات، چالش‌ها و نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.
این گروه در ادامه راهی پایانه شناور خلیج‌فارس شده و در جلسه‌ای با حضور مهندس برزوکی رئیس این پایانه شرکت کردند. در این جلسه رئیس پایانه شناور خلیج‌فارس به معرفی کوتاه این پایانه و شرکت نفت فلات قاره ایران پرداخت و در مورد مشکلات کارکنان اقماری توضیحاتی ارائه کرد.
سرکارخانم مقدسی و هیات همراه سپس در مراسمی که به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار شده بود حضور یافتند. در این مراسم کلیپی که به همت و ابتکار امور زنان و خانواده شرکت نفت فلات قاره ایران با موضوع پیام فرزندان کارکنان پایانه شناور خلیج‌فارس خطاب به پدران خود تهیه شده بود به نمایش درآمد که لحظات احساسی را بر مراسم حکمفرما کرد.
کارکنان این پایانه پس از پایان مراسم در حضور سرکارخانم مقدسی به بیان سختی‌ها و چالش‌های خود پرداختند. بازدید از بخش‌های مختلف پایانه شناور خلیج‌فارس و نشان دادن دشواری‌های کار عملیاتی در این شناور بزرگ از دیگر برنامه‌ها بود.
سرکارخانم مقدسی و هیات همراه سپس در منطقه بهرگان حضور یافته و در جلسه‌ای با مهندس قانعی مدیر این منطقه عملیاتی به گفت‌وگو پرداختند. مهندس قانعی در این جلسه، اقدامات شاخص و فعالیت‌های ارزشمند کارکنان این منطقه عملیاتی را تشریح و از تلاش همکاران خود قدردانی کرد و در ادامه بازدیدی از مخازن بهره‌برداری و تاسیسات منطقه عملیاتی بهرگان انجام شد.
همچنین در نشستی که به منظور بررسی مشکلات کارکنان منطقه بهرگان برگزار شد، کارکنان این منطقه عملیاتی نکاتی را مطرح کردند و مشاور زنان و امور خانواده وزیر نفت نیز قول بررسی و تا حد امکان برطرف کردن این مشکلات را داد.
 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر