/
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

ارائه خدمات رایگان و آنلاین پزشکی به کارکنان مناطق عملیاتی و سکوهای بهره‌برداری شرکت نفت فلات قاره ایران

رئیس خدمات درمانی و پزشک مشاور شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان داخلی، از امروز خدمات رایگان و آنلاین پزشکی به کارکنان مناطق عملیاتی و سکوهای بهره‌برداری این شرکت ارائه می‌شود.
کد خبر : ۵۶۷۵۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، دکتر مازیار مولازاده افزود: همکاران و خانواده‌های گرامی آنان در این طرح می‌توانند از خدمات 2500 پزشک با تخصص‌های گوناگون بهره‌مند شوند.

وی، امکان صدور نسخه آنلاین، دسترسی به صورت 24 ساعته در هر مکان و استفاده از خدمات بهترین متخصصان پزشکی را از مزایای این طرح اعلام کرد و گفت: این اقدام، دسترسی همکاران به خدمات تخصصی پزشکی در رشته‌های مختلف را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد که منجر به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های آنان خواهد شد. این طرح در فاز نخست برای همکاران رسمی مناطق عملیاتی و سکوها در نظر گرفته شده است و در فازهای بعدی سایر همکاران و خانواده‌های آنان را نیز در بر می‌گیرد.
دکتر مولازاده افزود: همکاران گرامی برای استفاده از خدمات این طرح باید نرم‌افزار مورد نظر را روی گوشی‌های همراه خود نصب نموده و پس از ثبت‌نام اولیه، از خدمات پزشکی به صورت آنلاین بهره‌مند گردند. در این طرح پس از ثبت درخواست همکاران و خانواده‌های ارجمند آنان، پزشک متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرسش‌ها و درخواست‌های پزشکی آنان پاسخ داده و ویزیت به صورت آنلاین انجام خواهد شد.
رئیس خدمات درمانی و پزشک مشاور شرکت نفت فلات قاره ایران، گفت: با اجرایی شدن این طرح بخشی از دغدغه‌های همکاران گرامی در زمینه‌های درمانی و پزشکی کاسته خواهد شد و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به‌زودی همه همکاران شرکت از این طرح بهره‌مند گردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر