/
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

مجتمع گاز پارس جنوبي در حوزه پدافند غیرعامل، اقدام‌های برجسته‌اي انجام داده است

مجموعه ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبي در حوزه پدافند غیرعامل پیشرو است و با اقدام‌های بسيار شاخص و برجسته‌اي كه انجام داده، باید این مسير مهم را حفظ و با نوآوري و جديت دنبال کند.
کد خبر : ۵۰۶۳۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست با مديرعامل و مديران ستادي و پالايشگاهي مجتمع گاز پارس جنوبي، با بیان این مطلب، اظهار كرد: جايگاه بسيار حساس و راهبردی مجتمع گاز پارس جنوبي در چرخش اقتصادي و تامين 75 درصدي گاز مورد نياز كشور، موجب شده اين مجتمع در كشور خوش بدرخشد.

وی تصریح کرد: موضوع پدافند غیرعامل در کشور از مباحث بسیار مهم و حساس است که مديران اين مجتمع فاخر و ارزشمند باید آن را مورد توجه قرار داده، آسيب‌پذيري‌ها در اين حوزه را با دقت شناسايي و موارد را در كوتاه‌ترين بازه زماني ممكن كاهش دهند.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به دستاورد‌هاي بسيار مهم در مجتمع گاز پارس جنوبي بيان كرد: عمليات پايداري در تامين برق پالايشگاه‌هاي سايت دو مجتمع گاز پارس جنوبي كه در سايه كار جهادي محقق شده، يكي از ارزشمندترين اقدامات اخير در تامين و پايداري گاز كشور بوده و اميد داريم اين دستاوردهاي مهم تداوم داشته باشد.

كشوري در ادامه، گفت: آموزش عمومی و تخصصی، اپراتوری و طراحی‌های لازم در زمینه‌هاي مختلف پدافند غيرعامل در اين مجموعه، بايد به صورت چشمگيري صورت گيرد و اين مهم نياز به برنامه‌ريزي دقيق و منظم دارد.

وي در اين نشست، با بیان این‌که در اين حوزه، نياز به نوآوري و تجهيز امكانات پيشرفته است، تصريح كرد: گروه امداد و نجات و مركز بهداشت و درمان بايد در مجتمع گاز پارس جنوبي و سايت يك و دو اين مجموعه متمركز و استقرار پيدا كند.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان، با تأکید بر این‌که برنامه‌هاي خوبي در حوزه زيرساخت‌هاي پدافندي در مجتمع شكل گرفته، تصریح کرد: ان‌شاءالله به فضل خدا با همه توان و همت و همدلی یکدیگر، نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی خواهیم کرد و كشور عزیزمان، مسير عزت و سربلندي و حركت رو به جلو را با تلاش و همت شما جوانان و مديران جهادي، ادامه خواهد داد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر