/
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

قطع گاز بیش از 100 مرکز دولتی پرمصرف استان آذربایجان شرقی

در جریان اجرای طرح پایش مصارف گاز ادارات و سازمان های دولتی در استان آذربایجان شرقی، تاکنون 3 هزار و 706 سازمان مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این بین جریان گاز 100 مشترک پر مصرف پس از ابلاغ اخطار شامل گرماتاب‌ها و سایر مصرف کنندگان پرمصرف قطع شده است.
کد خبر : ۵۰۹۳۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت  ملی گاز ایران؛ نادر کمالی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: این شرکت با پایش مصارف گاز 3 هزار و 706 سازمان های دولتی و ادارات، 158 اخطار قطع برای مشترکان پرمصرف در این بخش صادر کرده است.

وی افزود: از این بین جریان گاز 100 مشترک به دلیل عدم توجه به اخطارهای صادره در اصلاح رویه مصرف قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در جریان اجرای طرح پایش مصرف گاز در ادارات دولتی و مراکز عمومی، حدود 420 مشترک پرمصرف گاز در استان شناسایی شده است گفت: ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم در صورت تداوم مصرف بی رویه، نسبت به صدور اخطاریه‌های  لازم اقدام شده است.

کمالی با اشاره به مکاتبات و ابلاغیه‌های مکرر در بخش صنعتی و تولیدی تصریح کرد: برابر دستورالعمل های مؤکد هیأت وزیران درصورت عدم کاهش 50 درصدی مصرف توسط بخش‌های تولیدی و صنعتی استان که شامل 321 واحد است، جریان گاز این مشترکان قطع خواهد شد.

وی اظهار داشت: این شرکت تمامی ابزار و توان خود را در راستای حفظ پایداری جریان گاز مشترکین بخش خانگی بکار می‌بندد و طبیعی است که گاز مشترکین پرمصرف در صورت تداوم رویه به منظور حفظ عدالت و جلوگیری از افت فشار گاز سایر هم استانی‌های عزیز قطع شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در پایان  تصریح کرد: رعایت دمای رفاه (18 درجه)، بکارگیری لباس های ضخیم در خانه، تناسب شعله اجاق گاز و ظرف کوچکترین نکاتی است که رعایت آن بیشترین تأثیر را در مدیریت مصرف گاز طبیعی به ارمغان خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر