/
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
با تلاش شبانه روزی کارکنان منطقه 9 انجام شد؛

اتمام موفقیت‌آمیز تعمیرات اضطراری توربین تاسیسات تقویت فشار گاز رشت

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز از اتمام موفقیت آمیز تعمیرات اضطراری توربین واحد 2 تاسیسات تقویت فشار گاز رشت با تلاش شبانه روزی همکاران این منطقه عملیاتی خبر داد.
کد خبر : ۵۱۳۹۲

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ محی الدین مفخمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی گزارش همکاران تاسیسات تقویت فشار گاز رشت مبنی بر بروز مشکل فنی در  توربین واحد 2 این تاسیسات، تعمیرات اضطراری توربین فوق، پس از برنامه ریزی‌های لازم بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تاسیسات تقویت فشار گاز رشت در تامین گاز مصرفی شمال کشور، پس از تشکیل کمیته بحران، اقدامات لازم در خصوص رفع مشکل آغاز و پس از یک ماه تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه، تعمیر اضطراری توربين واحد 2 تاسيسات رشت به اتمام رسید و این توربین با موفقیت در سرویس قرار گرفت.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز در پایان، ضمن قدردانی از کارکنان این منطقه عملیاتی و همچنین همکاران مناطق 2 و 3 در انجام این عملیات مهم، یادآور شد: منطقه 9 با تمام توان، آماده مواجهه با بحران های احتمالی فصل سرما و انتقال پایدار گاز در استان های شمالی جهت تحقق اهداف شرکت انتقال گاز ایران است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر