/
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

شرکت ملی حفاری و دانشگاه صنعت نفت توافقنامه همکاری امضا کردند

شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه صنعت نفت در زمینه‎های آموزشی، پژوهشی و مشاوره‎ای ۲ توافقنامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : ۱۱۳۱۹

 به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، در آیین امضا و مبادله این سند همکاری، بر توجه به نقش اساسی آموزش در توسعه سرمایه انسانی و گسترش همکاری بین ۲ مجموعه علمی و صنعتی تاکید شد.

یونس بنیسعید، مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران درباره اهداف توافقنامه علمی آموزشی توضیح داد: موضوع این توافقنامه برگزاری دورههای آموزشی کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت و همچنین کارگاههای آموزشی با در نظر گرفتن امکانات طرف‌ها اعم از توانمندیهای علمی، فنی، منابع انسانی و تخصصی است.

 وی گفت: این توافقنامه در ۱۰ ماده و ۱۶ بند تنظیم و مدت زمان اجرای آن پنج سال پیشبینی شده است. همچنین برگزاری تورهای آموزشی و آزمونهای مورد نیاز از دیگر مواردی است که در این توافقنامه لحاظ شده است.

سیدعلی سیدیپور، رئیس مدیریت داراییهای فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران درباره توافقنامه همکاری آموزشی، پژوهشی و مشاورهای به‌منظور توسعه و تعالی مدیریت داراییهای فیزیکی گفت: برگزاری دورههای آموزشی حرفهای و کاربردی در مقاطع زمانی مختلف از جمله مواردی است که در این توافقنامه میتوان به آن اشاره کرد.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات علمی و پژوهشی در خصوص نیازسنجی و تعریف پروژههای پژوهشی - کاربردی در زمینههای تخصصی مرتبط با موضوع، خدمات مشاوره مدیریتی در فعالیتها و پروژهها، برگزاری تورهای آموزشی در مناطق عملیاتی شرکت و دانشگاه و برگزاری آزمونهای علمی، مهارتی و حرفهای مورد نیاز از دیگر موارد یاد شده در این توافقنامه است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر