/
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

همکاری شرکت ملی حفاری ایران در ایمن سازی مناطق آسیب پذیر اهواز در جریان باران های سیل آسا

رئیس امور مهندسی و طراحی راه و ساختمان شرکت ملی حفاری ایران از همکاری این شرکت با شهرداری در زمینه ایمن سازی مناطق آسیب پذیر این کلان شهر اهواز در جریان باران های سیل آسا خبر داد .
کد خبر : ۱۳۳۴۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران احمد باورساد روز یکشنبه (18 آذرماه) در این باره توضیح داد: این همکاری در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت صورت می گیرد .

وی گفت: با توجه به بارندگی های شدید روز های گذشته و تشکیل جلسه ستاد بحران استان خوزستان با حضور استاندار و اعضای ستاد از جمله مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مقرر شد این شرکت در خصوص ایمن سازی منطقه مسکونی منبع آب که در معرض ریزش کوه قرار دارد، همیاری نماید .

باورساد افزود: در این ارتباط حسب دستور مهندس سید عبدالله موسوی ، این امور در نشست با مسئولان شهرداری منطقه هفت و بررسی نیازها، اقدام به تامین ماشین آلات و تجهیزات لازم نمود .

رئیس امور مهندسی و طراحی راه و ساختمان شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در منطقه مسکونی پیش گفته خانه ها در همجواری و دامنه کوه قرار گرفته و رگبار توام با آذرخش احتمال ریزش سنگ های صخره ای و بروز آسیب به واحدهای مسکونی و ساکنان را در پی داشت .

وی در پیوند با این مطلب افزود: در این ارتباط از 10 روز پیش تا کنون کار ایمن سازی و تسطیح دامنه کوه از سنگ هایی که ریزش آن ها محتمل بود با نظارت کارشناسان این امور در دست اجرا است و این عملیات تا پاکسازی کامل بخش هایی که ریزش سنگ وجود داشته تداوم خواهد داشت.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر