/
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

ثبت شماره کنتور گاز مشترکین از طریق سامانه پیام کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از راه اندازی سامانه پیام کوتاه جهت ثبت رقم کنتور مشترکین خبر داد و آن را گامی مهم در راستای خدمات رسانی به مشترکین گازطبیعی استان خواند.
کد خبر : ۱۳۵۰۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی علوی، با اعلام این خبر، گفت: سامانه مذکور، بستری برای ارائه یکی دیگر از خدمات الکترونیکی گاز استان اصفهان در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین، تكريم ارباب رجوع و همچنین تسهيل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مشتركين است.

وی، با بیان اینکه یکی از قابلیت های مهم این سامانه پیامکی، پیشگیری از ثبت اشتباه شماره کنتور است، گفت: در صورتی که امکان قرائت و ثبت شماره کنتور گاز در هنگام مراجعه مامور قرائت کنتور وجود نداشته باشد، مشترکین می‌توانند ارقام کنتورخود را با این فرمت؛ (ارقام  مشکی رنگ کنتور* شماره اشتراکK ) به شماره 30003194 پیامک کنند.

علوی تصریح کرد: قبلاً ثبت شماره کنتور مشترکین فقط از طریق تلفن گویای 38194 صورت می پذیرفت.

وی ادامه داد: مشترکین می توانند جهت دریافت صورتحساب خود بصورت پیامکی، چنانچه پیش از این به سامانه پیامی ارسال نکرده باشند، با ارسال شماره اشتراک از آخرین وضعیت صورتحساب خود از طریق پیامک مطلع شوند.

گفتنی است، در این شرکت به جهت سهولت و دسترسی بیشتر مشترکین به خدمات شرکت گاز، امکان پرداخت صورت حساب گاز از طریق تلفن گویای 38194 فراهم شده و مشترکین می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورتحساب گاز خود را از طریق این سامانه تلفنی پرداخت کنند.

همچنین اطلاع از آخرین صورتحساب گاز، اطلاع از جزئیات قبض، اعلام شماره کارکرد کنتور نیز از طریق سیستم تلفن گویا که منجر به کاهش مراجعات حضوری به ادارات، کاهش مصرف سوخت به جهت تردد و بهبود مدیریت زمان می‌شود نیز فراهم است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر