/
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

شرکت ملی حفاری ایران نقش اساسی در تولید نفت و گاز در کشور ایفا می کند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: شرکت ملی حفاری ایران در چهار دهه گذشته نقش اساسی در تولید نفت و گاز در کشور ایفا کرده است .
کد خبر : ۱۳۵۸۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در دیدار مهندس سید عبدالله موسوی مدیرعامل این شرکت، افزود: تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (ره) در اول دی ماه سال 1358 موجب شد تا صنعت راهبردی حفاری که تا پیش از آن توسط شرکت های خارجی مدیریت می شد، بدست متخصصان ایرانی راهبری گردد .

وی اظهار کرد: هم اکنون شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از متخصصان و کارکنان  کارآمد و با تجربه نقش مهمی در فرآیند استحصال نفت و گاز  عهده دار است و به عنوان بازوی صنعت نفت حضوری فعال در عرصه تامین نیازهای این صنعت دارد .

آیت الله موسوی جزایری ضمن بزرگداشت سی و نهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران، این مناسبت را به کارکنان صنعت نفت تبریک گفت و تصریح کرد: انتظار می رود در نتیجه همت و تلاش مجموعه مدیران و کارکنان شاهد حضور فعال این شرکت در عرصه های بین المللی باشیم .

 در این دیدار مهندس موسوی گزارشی از فعالیت های شرکت ارایه و خاطرنشان کرد: شرکت ملی حفاری ایران در برنامه های توسعه ای خود تلاش دارد تا ضمن پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت، در پروژه های مرتبط با صنعت حفاری در خارج از کشور از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس، خاصه عراق مشارکت نماید .

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به فعال نمودن امور بازاریابی و همکاری های بین المللی شرکت برای پیگیری و معرفی توانمندی های سازمان در زمینه های عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی، افزود: این شرکت از توانایی بالایی در ارتباط با صدور خدمات فنی مهندسی برخوردار و می تواند در نتیجه رایزنی و پی جویی کار ، حضور موثری در بازارهای منطقه داشته باشد .

وی با اشاره به سی و نهمین سالگرد تاسیس شرکت و شکل گیری صنعت حفاری در  ایران گفت: شرکت ملی حفاری دوران پر فراز و نشیبی در خصوص تاسیس ، تثبیت و استمرار فعالیت پشت سر گذاشت که روحانیت معظم بویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز نقش بارز و موثری در تاسیس این نهاد صنعتی مولود انقلاب داشته است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر