/
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
مدیر فروش منطقه‌‌ای شرکت سیستم‌های آب‌بندی پارس:

باید فضای بیشتری را به شرکت‌ها اختصاص دهند

مدیر فروش منطقه‌‌ای شرکت سیستم‌های آب‌بندی پارس با اشاره به این که برگزاری نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امسال کمی نسبت به سال‌های قبل بهتر بوده‌ گفت: باید فضای بیشتری را به شرکت‌ها اختصاص دهند.
کد خبر : ۱۷۱۲۵
باید فضای بیشتری را به شرکت‌ها اختصاص دهند

به گزارش نبض نفت، سید کمال میرحسینی با بیان این که اولین دلیلشان برای شرکت در نمایشگاه معرفی محصولاتشان است تصریح کرد: نمایشگاه فضایی است تا محصولاتمان را به شرکت‌های مصرف کننده مخصوصا پالایشگاه‌های نفت، گاز و پتروشیمی معرفی کنیم.

وی افزود: در واقع در چنین فضایی هم محصولاتمان را معرفی کرده و هم مشتری‌های جدید پیدا می‌کنیم.

مدیر فروش منطقه‌ای شرکت‌ سیستم‌های آب‌بندی پارس با اشاره به این که برگزاری نمایشگاه کمی نسبت به سال‌های قبل بهتر بوده‌است تاکید کرد: باید فضای بیشتری را به شرکت‌ها اختصاص دهند چرا که فضای تخصیص داده شده، مخصوصا برای شرکت‌های مدعی محصولات اروپایی، فضای کمی است.

میرحسینی با تاکید بر این که تاثیر منفی تحریم‌ها کاملا مشهود است گفت: هرکس که مخالف تاثیر تحریم‌ها است یا معنی تحریم را نمی‌داند یا در بازار امروز دستش توی کار نیست.

وی ادامه داد: تحریم‌ها از ورود محصولات روز دنیا به کشور جلوگیری می‌کنند و شرکت‌های وارد کننده، هم برای واردات محصول و هم برای ارسال پول دچار مشکل هستند.

مدیر فروش منطقه‌ای شرکت آب‌بندی پارس با بیان این که شرکتشان به عنوان یک شرکت بازرگانی، صنعتی در این شرایط درحال تلاش و فعالیت است تاکید کرد: این شرکت فارغ از شعارهایی که داده می‌شود یک روند خاص دانش‌پایه بودن را درپیش گرفته و در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت بالا را ارائه دهد.

تهیه و تولید: الهه نظری زاده

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر