/
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

آغاز به کار فرایند مصاحبه با متقاضیان انتقال به مناطق عملیاتی به صورت ویدئوکنفرانس

به همت واحد تامین نیروی انسانی، فرایند مصاحبه با متقاضیان انتقال به مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران به صورت ویدئوکنفرانس، روز سه‌شنبه 18 تیرماه در ستاد تهران راه‌اندازی شد.
کد خبر : ۱۹۱۸۴

 به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در این فرایند که مهرشاد جانبازخوی مدیر منابع انسانی، علیرضا امینی‌نظری رییس تامین نیروی انسانی و همکاران وی در ستاد تهران و بهروز علی‌آبادی رییس و مسئولان منطقه لاوان به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند، صلاحیت حرفه‌ای 9 نفر از متقاضیان انتقال به منطقه لاوان مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس علی‌آبادی رییس منطقه لاوان در آغاز این جلسه، با استقبال از راه‌اندازی این سیستم گفت: استفاده از تکنولوژی در جذب نیروهای مورد نیاز اقدامی شایسته است که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌گردد. وی ابراز امدواری کرد با اجرایی شدن کامل این روش ضمن تامین به موقع نیروهای انسانی مورد نیاز منطقه، همواره روند توسعه و پیشرفت شرکت مثبت باشد.

همچنين مدير منابع انسانی نيز گفت: استفاده از تكنولوژی مسلما باعث كاهش هزينه‌ها در زمينه جذب نيروهای مورد نياز خواهد شد و می توان گفت با اين اقدام، كميته جذب سيالی در شركت نفت فلات قاره ايران ايجاد و ارتباط مستمر و بهينه‌ای بين ستاد تهران و مناطق عملياتی با استفاده حداكثری از بسترهای ارتباطی برقرار شده است.

مهرشاد جانبازخوی گفت: تلاش ما در جهت جذب نیروهای کارآمد با کمترین هزینه است که امیدواریم با این اقدامات هم ضریب خطا را کاهش دهیم و هم رضایتمندی مناطق عملیاتی را تامین نماییم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر