/
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مهندس سیدحسین اسمعیل‌نژاد، مدیرعامل شرکت پاک کوشش کار در گفتگو با نبض نفت:

تولیدکننده‌های داخلی آخرین گزینه وزارت نفت هستند

اسمعیل‌نژاد، مدیرعامل شرکت پاک کوشش کار تاکید کرد که وزارت نفت باید از تولیدکننده‌های داخلی حمایت کند اما در شرایط حاضر متاسفانه وزارت نفت تولیدات داخلی را به عنوان آخرین گزینه برای استفاده در نظر می‌گیرد.
کد خبر : ۳۰۹۰۶
تولیدکننده‌های داخلی آخرین گزینه وزارت نفت هستند
مهندس سیدحسین اسمعیل‌نژاد، مدیرعامل شرکت پاک کوشش کار با حضور در پایگاه خبری نبض نفت و ضمن بازدید از این رسانه در خصوص تجارب کاری مجموعه خود گفت: در اوایل فعالیت مجموعه قبل از ارسال محصول به شرکت‌های دیگر با توجه به نیاز آنها، کالای خود را عیب‌یابی می‌کردیم. اکنون با گذر زمان و کسب تجربه نقص‌ محصولاتمان جزئی شده است.

وی در مورد اختلاف زیاد میان سابقه کاری مجموعه خود و شرکت‌های مشابه خارجی اظهار داشت: کلیه شرکت‌های خارجی که با شرکت نفت در تعامل هستند پنجاه سال است که در این حوزه فعالیت دارند این در حالی است که تنها چهار سال از شروع کار ما در این زمینه می‌گذرد.

مدیرعامل موفق مجموعه پاک کوشش کار ضمن اشاره به فعالیت و تجربه خود در زمینه کارهای تحقیقاتی تاکید کرد: تمام تلاش من بر این است که کالای با کیفیت و استاندارد را به مشتریان خود ارائه دهم.

اسمعیل‌نژاد ضمن گلایه از وزارت نفت تصریح کرد: متاسفانه وزارت نفت تولیدات داخلی را به عنوان آخرین گزینه برای استفاده در نظر می‌گیرد. تولیدکنندگان نیز با موارد مصرفی شرکت نفت آشنایی ندارند. باید یک ارتباط دو طرفه بین تولیدکننده و وزارتخانه مذکور ایجاد شود. همچنین شرکت نفت در این خصوص به تولیدکنندگان اطلاعات کلی بدهد تا آنها بتوانند مشکلات جانبی را حل کنند. این همکاری باید به صورت دوجانبه باشد.

وی افزود: شرکت ملی نفت به عنوان مصرف‌کننده اصلی باید از ما حمایت کند. وظیفه تولید‌کننده نیز تحویل محصول استاندارد و با‌کیفیت است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر