/
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
بهروز نوازنی، مدیر‌عامل شرکت بن‌افزا در گفتگو با نبض نفت:

مسئولان کشور صدای تولیدکننده را بشنوند/به زنگنه از 100 امتیاز 80 می‌دهم

نوازنی مدیر‌عامل شرکت بن‌افزا ضمن تاکید بر نقش تولید در کشور گفت مسئولینی که در راس کار هستند در وهله اول باید صدای تولید‌کننده را بشنوند. وی همچنین عملکرد وزیر نفت را مثبت ارزیابی کرد و گفت از 100 به زنگنه 80 می‌دهم.
کد خبر : ۳۰۸۳۰
مسئولان کشور صدای تولیدکننده را بشنوند/به زنگنه از 100 امتیاز 80 می‌دهم

بهروز نوازنی، مدیر‌عامل شرکت بن‌افزا که در مجموعه خلاق خود برای ۹ نفر کارآفرینی کرده‌است ضمن بازدید از پایگاه خبری نبض نفت و در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص چالش‌ها و مشکلات موجود در حوزه مدیریت گفت: در حال حاضر مدیریت به دلیل فشار از سوی دولت با چالش‌های جدی روبرو می‌باشد. مسئولینی که در راس کار هستند ابتدا باید صدای تولید‌کننده را بشنوند.

وی افزود: مجموعه‌های دولتی در زمینه اجرا هیچ کارکردی ندارند و در این حوزه تنها به تصمیم‌گیری بسنده می‌کنند.

مدیر‌عامل شرکت بن‌افزا در خصوص تاثیر حمایت همه‌جانبه دولت از مجموعه‌های تولیدی تاکید کرد: امروزه کار در مجموعه‌های تولیدی در صورت حمایت بیشتر راندمان بالایی دارد. نوازنی در ادامه افزود: دولت باید با کاهش هزینه‌های تحمیلی ناشی از تامین اجتماعی و یا ارزش‌افزوده که سد راه تولید است به مجموعه‌های دارای بهره‌وری بالا کمک کند.

مدیر‌عامل توانمند شرکت بن‌افزا در خصوص صادرات کالاهای تولیدی مجموعه خود اذعان کرد: تولیدات ما به کشورهای مختلف صادر می‌شود، با یافتن واسطه و تجارت به کشورها می‌توانیم به موفقیت برسیم.

وی ضمن اظهار تاسف در مورد عدم حمایت دولت از بازرگانان و شرکت‌های بازرگانی گفت: متاسفانه دولت در خصوص بازاریابی شرکت‌های بازرگانی هیچ‌گونه حمایتی انجام نمی‌دهد و بازرگانان بدون پشتوانه هستند. کالاهای خارجی خریداری‌شده توسط ما نیز خدمات پس از فروش ندارند و مسئولیت آنها بر عهده ماست.

مدیر‌عامل شرکت بن‌افزا ضمن اشاره به شرایط بحرانی کشور در خصوص عملکرد وزیر نفت گفت: متاسفانه آقای زنگنه شرایطی بحرانی را سپری می‌کنند. در کل امتیاز ایشان از نظر من هشتاد است. اگر وضعیت کشور ایده‌آل بود باید عملکردشان مورد بررسی قرار می‌گرفت. سرپا نگه‌داشتن وزراتخانه با حفظ ساختار آن کار دشواری است.

وی در خصوص لزوم حمایت دولت از تولیدات نو تاکید کرد: دولت باید از تولیدات دارای ساختار شکلی جدید حمایت کند. در زمان شروع کرونا تولید ماسک شروع شد تا بازار با بحران مواجه نشود.

این مدیر موفق در خصوص عملکرد مثبت و کمک‌کننده مجموعه خود در زمان کرونا اذعان کرد: کار اصلی شرکت ما طراحی و اجرا می‌باشد. ما با ساخت ونتیلاتور و ایستگاه تنفسی مصنوعی نیاز بازار را به دستگاه‌های تنفسی برطرف کردیم.

وی ضمن گلایه از وزارت بهداشت افزود: متاسفانه از سوی وزارت بهداشت کمکی صورت نگرفت ولی در عین حال شهردار استانبول از ما حمایت کرد. متاسفانه در کشور ما مدیریت بحران وجود ندارد، این موضوع  باعث عملکرد همراه با تاخیر مسئولین می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر