/
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
لیلا بیگدلی، عضو هیأت مدیره شرکت البرز استیل پارس غدیر در گفتگو با نبض نفت مطرح کرد:

ضعف مدیریت عامل اصلی ناکارآمدی تولید در کشور است

عضو هیأت مدیره شرکت البرز استیل پارس غدیر معتقد است ضعف مدیریت، عامل اصلی ناکارآمدی تولید در کشور است و مشکلات مدیریتی در کشور باید اصلاح شود.
کد خبر : ۳۲۴۹۱

لیلا بیگدلی، عضو هیأت مدیره شرکت البرز استیل پارس غدیر با حضور در پایگاه خبری نبض نفت و در یک گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما گفت: فعالیت مجموعه ما در حوزه تولید ورق لوله اتصالات و مواد اولیه مورد نیاز بازار است.

وی در خصوص مشکلات موجود در بخش تولید کشور تاکید کرد: در زمینه تولید مشکلات متعددی وجود دارد ولی حمایت دولت باعث قدرت بیشتر چرخ تولید در کشور خواهد شد.

بیگدلی افزود: مشکلات اقتصادی، نوسانات دلار و تحریم‌ها موجب کندی در روند تولید شده است. در صورت عدم حمایت دولت با شرایط به مراتب دشوارتری در این بخش مواجه خواهیم شد.

عضو هیأت مدیره شرکت البرز استیل پارس غدیر ضمن اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این مجموعه یک طرح ملی می‌باشد تصریح کرد: پروژه فوق به دلیل مراحل ترخیص از گمرک به مشکل برخورده است. بانک مرکزی نیز در این خصوص پاسخگو نیست و عملکرد بسیار ضعیفی دارد. بانک مذکور باید از تولیدکنندگان حمایت بیشتری داشته باشد.

وی یکی از مشکلات عمده بخش تولید را وجود مدیران ناکارآمد عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه مدیران با این بخش مساعدت و همکاری لازم را ندارند و تنها به منافع خود می‌اندیشند.

بیگدلی در خصوص مشکلاتی که تحریم‌ها در حوزه واردات ایجاد کرده تشریح کرد: وجود تحریم‌ها موجب اختلال در روابط بین‌الملل و حذف واردات شده است. در حالی‌که مواد اولیه مورد استفاده ما باید دارای کیفیت مرغوب باشد. ایجاد یک تفکر سیستمی راهکار مناسبی برای حل مشکلات سیاسی و اقتصادی است. استفاده از مدیران کار‌آمد و ایجاد قوانین صحیح اقتصادی در بخش تولید و رسیدن به موفقیت موثر خواهد بود‌.

عضو هیأت مدیره شرکت البرز استیل پارس غدیر در خصوص عملکرد وزارت نفت اظهار داشت: امتیاز من به عملکرد وزرات نفت عدد ۶۰ است چون راندمان بسیار مطلوبی دارند و پروژه‌های سنگینی را در دست اقدام دارند و در این زمینه ما قادر به همکاری با این وزارتخانه هستیم. نقطه ضعف این وزارتخانه تاخیر طولانی مدت در وصول تسویه حساب می‌باشد.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر