/
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در دیدار با مدیر کل صداو سیمای مرکز کردستان:

استفاده از ظرفيت صدا و سيما در فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با تأکید بر استفاده از ظرفيت بسيار بالاي صدا و سيما در فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز، گفت: تعامل صدا و سيما با این شرکت در زمینه انعكاس اخبار حوزه گاز و فرهنگ سازی مصرف بهینه بسیار مطلوب و سازنده بوده است.
کد خبر : ۵۰۱۹۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله گري مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در دیدار با علی مرادی مديركل صدا وسیمای مرکز کردستان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت گازرسانی در سطح استان، گفت: از مدیران صدا وسیما درخواست داریم این شرکت را در راستای جهاد تبیین و انعکاس عملکرد نظام در حوزه گازرسانی در بخش‌های مختلف خبری و تهیه گزارش، یاری کند.

 وی به ظرفيت بسيار بالاي صدا و سيما در فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز و رعایت نکات ایمنی اشاره کرد و افزود: از این طریق می توان در فصل سرما مشتركين را به صرفه جویی در مصرف گاز دعوت کرده تا هم به شرکت گاز در ارائه خدمات مستمر و مداوم کمک شود و هم کمک به اقتصاد خانواده در هنگام پرداخت قبوض گاز بهاء شود، ضمن این‌که رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل و تجهیزات گازسوز نیز اهمیت داشته و بخصوص باز بودن مسیر دودکش از مهمترین نکات در استفاده از بخاری، آبگرمکن و پکیچ است، که می تواند به مقدار قابل ملاحظه ای از حوادث جلوگیری کند.

مديرعامل شركت گاز استان كردستان در پايان اظهاراتش از تعامل سازنده صدا وسيماي مركز كردستان در زمينه انعكاس مطلوب و اثربخش خدمات گازرساني تشكر و قدرداني کرد و اين ارتباط را زمينه ساز آگاهي بخشي مطلوب و فرهنگ سازي سازنده دانست.

در ادامه این جلسه مدیر کل جدید صدا وسیمای مرکز کردستان، گفت: گاز طبیعی یک نعمت الهی است و گسترش شبکه های گازرساني در یک منطقه نشان از توسعه و پیشرفت آن منطقه در شاخص هاي رفاه و آسایش مردم دارد.

علی مرادی ادامه داد: وقتی گاز در بخش اقتصاد وارد می‌شود، هزینه تولید کاهش می‌یابد و این عامل کاهش قیمت تمام شده محصولات را بدنبال دارد و در بخش مسکونی نیز عامل رفاه و آسایش مردم است.

وی یادآور شد: شرکت گاز استان کردستان در راه توسعه و رشد اقتصادی نیز قدم های بسیار مثبتی برداشته است و در حال حاضر صنایع استان دغدغه‌ای برای تامین انرژی ندارند و تنها اقدام مثبت در فصل سرما صرفه جویی بخش مسکونی است که در تامین گاز طبیعی واحدهای صنعتی خللی وارد نشود.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کردستان در پایان اظهار داشت: شبکه کردستان حاضر است در قسمت توليد و ساخت برنامه های مشارکتی و هم چنین در بخش خبر با تحت پوشش قرار دادن اخبارحوزه گاز طيبعي با شرکت گاز استان کردستان همکاری داشته باشد تا در راه تحقق فرمان مقام معظم (مدظله العالی) در زمینه جهاد تبیین گام های اساسی برداشته شود نيز می شود.

در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری مابین صدا وسیمای مرکز کردستان و شرکت گاز استان به امضاء رسید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر