/
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی:

با تسلط بر قوانین و مقررات و مشورت بهترین تصمیم را در اجرای فرآیندها اتخاذ کنیم

اقدام در حوزه فرآیندهای کاری به صورتی است که باید تصمیم گیری شود، از این رو با تسلط بر قوانین و مقررات و البته مشورت بهترین تصمیم را برای اجرای فرآیندهای کاری اتخاذ کنیم.
کد خبر : ۵۰۲۰۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری در همایش آموزشی گزارش‌گیری سامانه حسابداری بهای تمام شده که با حضور مدیران مالی و مسئولین حسابداری بهای تمام شده شرکت‌های گاز استانی کشور، در مشهدمقدس  برگزار شد، گفت: حوزه مدیریت مالی از ارکان اصلی موفقیت سازمان است.

وی افزود: شان نظارت در سازمان بسیار مهم است و موفقیت های صنعت گاز که با تنظیم گزارش های شفاف، مطلوب و تایید شده مالی سالیانه محقق می شود، قطعا یکی از ارکان و مولفه‌های سلامت شرکت ملی گاز است که افتخار صنعت گاز در تحقق شعار دولت مردمی نیز محسوب می شود.

افتخاری با بیان این مطلب که مدیریت مالی، تخصصی هنرمندانه و متعهدانه است که با عشق به سازمان انجام می شود گفت: کار گروهی در سازمان شبیه یک تیم فوتبال است. اقدام در حوزه فرایندهای کاری به صورتی است که باید تصمیم گیری شود. چراکه فرآیندهای صنعت گاز امکان توقف ندارد. هیچ وقت نمی‌توانیم ارائه خدمت به مردم را  تعطیل کنیم؛ بلکه باید با تسلط بر قوانین و مقررات و البته مشورت بهترین تصمیم را برای اجرای فرآیندهای کاری اتخاذ کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با بیان این که برای برطرف کردن ابهامات، هماهنگی و مشورت با دستگاه های نطارتی امری لازم و ضروری است، تصریح کرد: رویکرد مردمی دولت سیزدهم همراهی و اتفاق نظر در ارائه خدمت به مردم به عنوان یک اصل است.

وی گفت: هماهنگی و مشورت با دیوان محاسبات و سازمان بازرسی در استان خراسان رضوی منشا خیر و برکات بوده و تجربه ما موید این ادعا است که با توجه به درک شرایط حساس صنعت گاز، دستگاه های نظارتی حتما بهترین همراه و کمک هستند.

افتخاری تصریح کرد: بهره گیری از مشورت دستگاه‌های نظارتی در کنار مدیرت مالی فرهیخته و متعهد در شرکت ملی گاز در حال اجرا است که حاصل آن در گزارش های مالی مطلوب تایید شده شرکت های گاز استانی کشور هم دیده می شود.

گفتنی است؛ مدیران مالی و مسئولین حسابداری بهای تمام شده شرکت های گاز استانی کشور در این همایش دو روزه به بحث و تبادل نظر در زمینه آخرین موضوعات مالی و سیستم بهای تمام شده مورد استفاده در شرکت های گاز استانی پرداختند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر