/
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

بالغ بر 3000 بازدید کیفی از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه البرز انجام شد

در راستای تکریم و اجرای حقوق شهروندی، از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، جایگاه‌های عرضه سوخت استان البرز بالغ بر 3000 بار به صورت ماهانه مورد بازدید و آزمایش قرار گرفت.
کد خبر : ۵۰۲۰۱

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، رئیس روابط عمومی منطقه البرز گفت: در بازه زمانی یاد شده، این مقدار بازدید کیفی از جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت ماهانه و بدون هماهنگی قبلی توسط کارشناسان واحد مهندسی فرآورده‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز انجام شد.

فهیمه قلندرزاده اظهار کرد: با اینکه فرآورده‌های نفتی در پالایشگاه‌های کشور با رعایت تمامی استانداردها تولید می‌شود، پس از انتقال توسط خطوط لوله و دریافت آن،  توسط کارشناسان کنترل و کیفیت آزمایش و سپس در مخازن انبار نفت ذخیره می‌شود و مجددا قبل از ارسال به نقاط عرضه، آزمایشات کیفی بر روی فرآورده‌ها طبق استانداردها انجام می‌شود.

قلندرزاده در ادامه افزود: تیم دیگری از کارشناسان کنترل و کیفیت به صورت مجزا و به صورت محسوس، نامحسوس و مستمر با تجهیزات آزمایشگاهی به جایگاه‌ها مراجعه و مواردی نظیر کیفیت رنگ، وزن مخصوص، نقطه اشتعال، اندازه‌گیری اکتان (درجه آرام‌سوزی) و آزمایشات تقطیر فرآورده در جایگاه‌های عرضه سوخت را مورد بررسی قرار می‌دهند.

شایان ذکر است، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز با داشتن سه ناحیه کرج (مرکزی)، ساوجبلاغ و نساء، سوخت‌رسانی به 76 جایگاه عرضه سوخت (بنزین و نفتگاز) را در استان بر عهده دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر