/
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد:

کنترل و نظارت داخلی؛ مهم‌ترین اصل در فرآیندهای شرکت ملی گاز ایران

رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران در نشست هم‌اندیشی با مدیرعامل و رؤسا و مسئولین ادارات شرکت پالایش گاز بیدبلند، سیستم کنترل و نظارت داخلی را جزء الزامات فعالیت شرکت‌های گازی عنوان کرد و گفت: کنترل و نظارت داخلی، مهم‌ترین اصل در فرآیندهای شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های تابعه است.
کد خبر : ۵۰۲۷۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ حسین سیاری در این دیدار به نقش واحد حسابرسی داخلی به عنوان یکی از اهرم‌های سیستم کنترل داخلی اشاره کرد و گفت: ارائه راهکارهای مناسب در جهت اقدامات اصلاحی مدیریت که به صرف و صلاح شرکت منجر شود، ازجمله مهمترین وظایف این واحد است.

وی افزود: به منظور رسیدن به اهداف تعریف شده در زمینه‌های کنترل داخلی و شناسایی نقاط ضعف سیستم در حوزه‌های مختلف از جمله امورمالی، امور پیمان‌ها، کمیسیون مناقصات، کمیته فنی و بازرگانی، عملیات، مهندسی، منابع انسانی و ... واحد حسابرسی با استفاده از پرسنل متخصص و با تجربه مطابق با منشور فعالیت‌های حسابرسی داخلی عمل می‌کند.

در ادامه این جلسه، بیژن شیلانی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند ضمن خیرمقدم  به رئیس حسابرسی شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه، نکاتی را درخصوص نقش بی بدیل و ارزشمند حسابرسی داخلی به عنوان یک دستگاه نظارتی و یکی از اجزاء سیستم کنترل‌های داخلی در شرکت ملی گاز ایران و سایر شرکت‌های تابعه ایراد کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر