/
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
در دهه مبارک فجر انجام شد؛

بهره‌برداری از 339 طرح گازرسانی در استان کرمانشاه

با تلاش مجموعه شرکت گاز استان کرمانشاه، در دهه مبارک فجر امسال، پروژه گازرسانی به یک شهر، 149 روستا و 189 طرح تولیدی و صنعتی به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر : ۵۱۹۶۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی، ضمن بیان این خبر، افزود: در دهه مبارک فجر، 339 طرح گازرسانی در بخش‌های مختلف شهری، روستایی و صنعتی با اعتبار 304 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان این‌که یکی از رسالت‌های انقلاب اسلامی رفع محرومیت و ایجاد عدالت در دسترسی تمام آحاد مردم به امکانات و انواع انرژی‌های مورد نیاز آن‌هاست، گفت: در همین راستا طرح گازرسانی به شهر ریجاب که گاز ۱۵۷۴خانوار این شهر را تأمین می‌کند، در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه درخصوص طرح‌های گازرسانی به روستاهای استان گفت: پس از هفته دولت تاکنون، طرح گازرسانی به  149 روستا در استان، شامل 6 هزارخانوار در دهه مبارک فجر به مرحله بهره برداری می‌رسد.

حسینی با اشاره به رسالت شرکت گاز در خصوص کمک به تولید و صنعت کشور،  ادامه داد: 189 طرح تولیدی در دهه فجر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

حسینی در پایان، ضریب نفوذ گاز در استان کرمانشاه را در بخش شهری  99.9 درصد و بخش روستایی 90 درصد اعلام کرد و گفت:  ۳۳ شهر، 2021 روستا و بیش از 3100 واحد صنعتی استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردارند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر