/
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
در دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با همکاران مطرح شد؛

نقش کلیدی گاز در مهار تورم و رشد تولید

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در دیدار نوروزی با همکاران شرکت گاز استان بر نقش کلیدی صنعت گاز در مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد.
کد خبر : ۵۳۱۸۵

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در اولین روز کاری سال ۱۴۰2 در دیدار نوروزی با همکاران ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، گفت: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است، گاز به عنوان اصلی‌ترین محور توسعه کشور، نقش استراتژیک و کلیدی در تولید و اشتغال دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به خدمات این شرکت در بخش‌های خانگی، صنعتی و عمومی بیان داشت: بیش از ۷۰ درصد گاز استان اصفهان، در بخش تولید، صنعت و اشتغال به مصرف می‌رسد و سال گذشته گاز نقش ارزشمندی در تولید و اشتغال استان داشته است.

وی، افزود: در حال حاضر ۱516روستا و مکان مزرعه و ۱۱4 شهر استان به طور کامل از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به سرمای شدید و طولانی مدت سال گذشته گفت: خوشبختانه با تدابیر لازم و برنامه ریزی درست، مسئله سرمای زمستان و تامین پایدار گاز در بخش خانگی مدیریت شد و استان اصفهان بدون قطعی گاز در بخش خانگی، توانست زمستان خیلی سرد را با موفقیت پشت سر بگذارد.

عسکری با تشکر و قدردانی از حمایت استاندار، معاونین وی و مدیران استان و همچنین تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت گاز استان اصفهان گفت: همکاران ما برای چند شبانه روز در ایستگاه‌های گازرسانی و در برخی مناطق سردسیر دمای منفی 25درجه سانتیگراد را تحمل کردند و با  تلاش بی وقفه مانع وقوع افت فشار و قطعی گاز شدند.  

وی با اشاره به تشکیل تیم های ویژه امداد گاز در ایام نوروز گفت: مراقبت و صیانت از تاسیسات و شبکه های گاز، پیشگیری و رفع حوادث احتمالی از نشت گاز، قطع و وصل گاز و پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشترکین از وظایف اصلی نیروهای تلاشگر امداد، گازبان و حراست، حتی در روزهای تعطیل سال بوده است که خوشبختانه بدون هیچ گونه حادثه و در حد بسیار مطلوب اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان اظهار کرد: امیدواریم در سال۱۴۰2 در زمینه خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف استان همانند سال های گذشته موفق عمل کنیم و با کار و پشتکار مضاعف شما همکاران این شرکت به اهداف خود در زمینه  تامین رفاه و رضایت تمامی مشترکین خود از طریق توسعه شبکه گازرسانی بویژه در راستای افزایش تولید دست یابیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر