/
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

یکصدوهفتادوهشتمین جایگاه عرضه فرآورده‌‍‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌‍‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از بهره‌برداری جایگاه "عطاریان" به عنوان یکصدوهفتادوهشتمین جایگاه عرضه سوخت این منطقه خبر داد.
کد خبر : ۵۳۲۰۵
به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی گفت: همزمان با حلول فصل بهار جهت خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان عزیز، با تلاش و پیگیری مدیریت و مسئولین منطقه، این جایگاه به عنوان یکصدوهفتادوهشتمین جایگاه عرضه سوخت در شهر بناب مورد بهره‌برداری و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

 

راشدی در ادامه اظهار کرد: جایگاه مذکور در زمینی به مساحت دو هزار و 626 مترمربع، با سرمایه‌ای بالغ بر 200 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با نظارت و تعامل مدیریت و مسئولین منطقه آذربایجان شرقی احداث و آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی به شهروندان و مسافران است.

وی افزود: این جایگاه با دارا بودن دو سکوی بنزین با چهار دستگاه تلمبه دونازله، علاوه بر ارائه خدمات سوخت‌رسانی، برای چهار نفر نیز اشتغال‌زایی مستقیم فراهم کرده است.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی در خاتمه یادآور شد: در ایام سفرهای نوروزی و تعطیلات سال نو با انجام نظارت و کنترل‌های لازم توسط کارشناسان منطقه،  178 باب جایگاه سوخت مایع و 176 تجهیز سی‌ان‌جی بی‌وقفه آماده ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی به مهمانان و شهروندان عزیز است. 
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر