/
۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

کاهش 18 درصدی مصرف حامل‌های انرژی در منطقه ایلام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از کاهش 18درصدی مصرف حامل‌های انرژی در سال1401 در سطح شرکت، نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر : ۵۴۶۹۷

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، پرویز ایدون گفت: با همکاری کارکنان و پیگیری‌های کارگروه بهینه‌سازی منطقه شاهد کاهش 18 درصدی در مصرف حامل‌های انرژی به خصوص برق در سال1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح شرکت بوده‌ایم.

ایدون در جلسه بهینه‌سازی منطقه افزود: ادغام برخی اتاق‌های کارکنان، تثبیت کردن دمای کولرهای گازی و خارج کردن آنها از مدار در برخی ساعات اداری، استفاده از دیزل ژنراتورها و در مدار قراردادن برق شهری در ساعات پیک کم‌کاری، تعمیر و تعویض لامپ‌ها و پروژکتورهای پرمصرف به کم‌مصرف، خرید وسائل الکترونیکی با بالاترین رده برچسب انرژی از جمله اقدامات انجام شده در زمینه بهبود اجرای اقدامات حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی و به تبع آن کاهش مصرف بوده است.

مدیر منطقه ایلام افزود: در سال گذشته، میزان پرت انرژی ساختمان‌ها و موتورخانه‌ها به صورت چک‌لیست‌های طراحی شده اندازه‌گیری و مدیریت شده است و با تدابیر اندیشیده شده در سال جاری، مقرر شده که 30 درصد کاهش مصرف انرژی در سطح شرکت داشته باشیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر