/
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
مهدی کلهری مدیرعامل شرکت تولیدی قطران ساوه در گفتگو با نبض نفت:

تامین اجتماعی برای خدمات و رفاه کارگران کاری نمی‌کند

کلهری مدیرعامل شرکت تولیدی قطران ساوه معتقد است سازمان تامین اجتماعی سالیانه هزینه‌های بسیاری از کارفرما می‌گیرد ولی برای خدمات و رفاه کارگران اقدامی نمی‌کند.
کد خبر : ۳۰۶۶۴
تامین اجتماعی برای خدمات و رفاه کارگران کاری نمی‌کند
مهدی کلهری، مدیرعامل شرکت تولیدی قطران ساوه ضمن بازدید از پایگاه خبری نبض نفت و در یک گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما به مشکل اصلی تولیدکننده‌ها که تامین مواد اولیه است اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات ما عدم تولید برخی از مواد اولیه در ایران است که حمایت از تولید‌کننده را می‌طلبد.

وی افزود: به دلیل مقررات موجود در گمرک برای ترخیص کالا نیز راهکاری وجود ندارد. این قوانین را تمام ارگان‌ها تصویب می‌کنند ولی متاسفانه هیچ نظارتی در این زمینه وجود ندارد.

کلهری ضمن اشاره به خودکفایی کنونی مجموعه خود با وجود مشکلات مختلف اذعان کرد: تولیدات ما قابل رقابت با نوع اصلی آن در کشورهای دیگر است. بخشی از مواد اولیه وارداتی بود که بر اثر تحریم‌ها و افزایش قیمت ارز دولتی ما را با مشکل مواجه کرد.

وی در خصوص مشکلات موجود در بخش تولید تصریح کرد: تولید‌کنندگان برای سرویس‌دهی دولتی مشکل دارند، به همین دلیل جهت بررسی مسائل موجود یک سندیکا تشکیل داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت تولیدی قطران ساوه ضمن گلایه از سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان سالیانه هزینه‌های بسیاری از کارفرما می‌گیرد ولی برای خدمات و رفاه کارگران اقدامی نمی‌کند.

کلهری افزود: گمرک و دارایی نیز مشکلات بسیاری برای ما ایجاد کرده‌اند، در این زمینه باید با مسئولان وارد گفتگو شویم.

وی در خصوص وضعیت تورم تاکید کرد: مسئولین باید تعادل نسبی در نرخ تورم ایجاد کنند، چون ما برای جبران فروش متضرر می‌شویم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر