/
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
در دهه فجر امسال انجام خواهد شد؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 133 پروژه شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

در دهه فجر امسال ۹۶ پروژه گازرسانی روستایی، 35 اشتراک صنعتی، یک مورد گازرسانی به پتروشیمی گچساران و راه‌اندازی یک مرکز دیسپچینگ از سوی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر : ۵۱۹۶۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ریحان بهادر، مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به مناسبت ایم‌الله دهه فجر، درباره پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی این استان در دهه فجر گفت: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 2251 میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

بهادر با اشاره به ضرورت گازرسانی به صنعت پتروشیمی جهت خوراک و اهمیت راه‌اندازی پتروشیمی گچساران گفت: گازرسانی به این پتروشیمی جزء مصوبات سفر ریاست‌جمهوری بوده و با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مجموعه شرکت گاز استان، این پروژه که شامل 7 کیلومتر شبکه‌گذاری و همچنین یک عدد ایستگاه CGS و یک عدد ایستگاه میترینگ است، در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از تعداد ۱۲۷۵ روستای واجد شرایط در استان، ۱۰۴۱ روستا به شبکه سراسری گاز متصل و مردم از این نعمت الهی بهره مند هستند.

بهادر در پایان، با بیان این‌که هم اکنون بیش از ۲۲۱ هزار مشترک در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، افزود: در این راستا ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۱۰۰ درصد و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی به ۹۰ درصد رسیده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر